Winkelwagen

Subtotaal
Naar bestellen

Verzending & bezorging

Wat is de gemiddelde levertijd?

Momenteel bedraagt de levertijd (indien op voorraad) één werkdag. Indien een product niet op voorraad is neemt onze klantservice contact met je op. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een Track & Trace link. Met deze link is je bestelling te volgen, via de website van GLS.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn € 5.95 beneden € 50,-. Boven € 50,- verzenden wij het gratis door heel Nederland.

Mijn product is beschadigd geleverd

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur een mail naar klantenservice@promania.nl en wij zorgen voor een gepaste oplossing. 

Ik ben niet tevreden over de bezorger, waar kan ik mijn ei kwijt?

Dat vinden we vervelend. Maak een duidelijke klachtomschrijving en stuur deze naar klantenservice@promania.nl. Onze klantenservice lost het voor je op!

Ik heb mijn pakket niet ontvangen

Je verwacht een pakket maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Controleer eerst de onderstaande punten:

  • Controleer de Track & Trace code van het pakket
    In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer aan de hand van deze of het tijdvak van levering mogelijk is verschoven.
  • Controleer het bezorgadres
    Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?
  • Controleer je brievenbus
    Heb je een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland.

Mocht je alsnog geen pakket hebben ontvangen, stuur dan een mail naar klantenservice@promania.nl.